21. mars 2011

Bli med i KAMPEN MOT MENNESKEHANDEL av barn og unge!

The Body Shop

Jeg må si jeg er en stor fan av konseptet til The Body Shop. Det at de har bestemt seg for hvilkene verdier de skal ha, og det at de faktisk er med å kjemper for disse sakene, synes jeg er fantastisk! I tillegg har de jo også gode produkter :) 

Sist jeg handlet på The Body Shop ble jeg spurt om jeg kunne tenke meg å skrive under på kampen mot menneskehandel, og da sa jeg selvfølgelig ja! 

Siden menneskehandel er ulovlig, er det god grunn til å anta at mørketallene er store. I tillegg forsvinner det årlig flere titalls barn fra norske asylmottak. Derfor oppfordrer PRESS - Redd Barn Ungdom og The Body Shop norske myndigheter til å gjøre mer for å identifisere og redde ofre for menneskehandel. 

Da dette er en sak som virkelig fanget min interresse, valgte jeg å undersøke videre på The Body Shop sine nettsider. Det viser seg at det også går ann å undertegne oppropet på nettet.

http://thebodyshop.no/ombodyshop.aspx?pid=177&docid=189

- jeg vil derfor oppfordre alle til å gå inn på denne linken og å skrive under dere også!

Ønsker du å hjelpe på en annen måte?

Da kan du sjekke ut Soft Hands Kind Heart Hand Cream. Fra hvert salg av denne kremen går 35 kroner til ECPAT, som arbeider mot kommersiell seksuell utnyttelse av barn og unge.




Hugs and kisses <3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar