25. aug. 2011

Sommerferie-slutt

Som dere sikkert har merket har jeg tatt meg en liten - eller vel egentlig ganske lang - sommerferie fra bloggen, men nå tenkte jeg det var på tide å starte opp litt igjen. Jeg er hjemme fra ferie, snart ferdig med de to første ukene på skolen og i gang med et tre måneders langt prosjekt - og endelig har jeg fått litt orden på saker og ting. Henriette og jeg har nemlig fått oss leilighet etter en god stund som hjemløse. Vi har til og med fått oss internett igjen, noe som betyr at det blir ganske så mye lettere å starte opp å blogge igjen. Det eneste som haster litt nå er at det ville vært veldig hyggelig om posten kunne fått ordenet opp i ettersending av post, slik at jeg kan få gjeldsbrevet mitt fra lånekassen og få utbetalt lånet så jeg ikke blir husløs igjen. 

I tillegg fikk jeg meg nytt camera før sommerferien, så nå blir det kanskje noen bedre bilder etterhvert, selv om det helt sikkert kommer til å fortsete å være noen dårlige mobil bilder innimellom også. 

Kisses <3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar