21. sep. 2011

Energikick

Nå som jeg egentlig skal sitte å skrive på prosjektoppgaven min, begynner jeg så klart å drive med helt andre ting igjen. Denne gangen er det å legge opp en kostholdsplan som er tingen. Ikke det at jeg er så sikker på om jeg kommer til å følge den - jeg tviler egentlig veldig - men det går jo alltids ann å prøve. Det er i hvert fall noe å drive med i stedet for å fokusere på oppgaven min. Well .. det jeg tenkte var å legge ut en oppskrift på to frokostsmoothier, for de som trenger et skikkelig energikick om morgenen! Jeg er i hvert fall helt avhening av en kaffekopp fra Deli de Luca om morgenen, og kunne gjerne tenkt meg et nytt alternativ.  Jeg har ikke fått prøvd de selv enda, men planen er å prøve ut kostholdsplanen til uken. Det kan jo hende noen rekker å prøve de før meg, så da må dere gjerne si i fra om de er å anbefale eller ikke. 


Pink breakfast


Ingredienser : 

    • 200 g  jordbær
    • 100 g  bringebær
    • 1     dl soyamelk
    • 40   g  sukkerfri müsli
Så er det bare å blande alt i mixeren og nyte en frisk og energirik frokost! Oppskriften skal forresten tilsvare to glass.




Wake up

Ingredienser : 
  • 1 appelsin
  • 200 g cantaloupe-melon
  • Peppermynte

Det er samme fremgangsmåte, men husk å tilpasse
smaken med peppermyntebladene slik at smoothien
blir så perfekt som mulig for din smak.

Håper en av dem faller i smak!


Kisses <3 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar