24. feb. 2012

Detox



I går fikk jeg for meg at jeg skulle prøve en detox frokostsmoothie som visstnok skulle gi mer energi. Så i dag tidlig skulle jeg gjøre et forsøk. Jeg vet ikke hvorfor men av en eller annen grunn så innbilte jeg meg at det kom til å smake ganske så greit.. men vil ikke akkurat si at den gjorde det.  For det første så den helt grusom ut når den var ferdigblandet, så bare tanken på å skulle svelge vesken ga meg frysninger og rykninger i nedover ryggen. 
Jeg hadde ingen blender, så jeg måtte bare riste ut pulveret i en vannflakse - kan vel ikke akkurat kalle dette god reklame for voss, får bare håpe de ikke saksøker meg.. Jeg kan vel heller ikke si at det er overraskende at vann med denne fargen skal rense kroppen? Jeg ser for meg at så lenge fargen er den samme, ville det muligens ført til samme resultat uavhengig om det var kjøpt på helsekosten eller om det kom fra et veldig dårlig renset vannrør fra gud vet hvor? 


Kisses <3 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar