16. juni 2011

En liten time i bogstadveien

Etter å ha vært på trening i dag tidlig, dro Henriette og jeg en tur i bogstadveien før vi begge skulle videre på jobb. Ingen av oss hadde egentlig tenkt å bruke noe penger i dag, men når man finner ting på salg er det ikke alltid like enkelt å holde lommeboken lukket. Så her er litt av det som ble med meg hjem fra bogstadveien i dag..

 Litt lesestoff til t-baneturen på vei til jobb :) 
 Noe å drømme i om natten..
 Øredobbene fra Gina Tricot var det eneste jeg ikke kjøpte på salg i dag, men så hadde jeg gavekort fra Henriette, Isabella og Kjersti så da ble det ikke så dyrt alikevel - Tusen takk jenter!
 En enkel og kjempe deilig sommerkjole fra H&M.
Maxikjole med blomstermønster, også fra H&M.
Jeg fant også flere søte kjoler på salg på H&M i dag, men måtte nesten velge ut noen, for har ikke samvittighet til å kjøpe meg 4 kjoler, for jeg bruker det jo ikke så ofte.. 
Disse - som jeg har tenkt på lenge - var også på salg i dag, men jeg fant ut at jeg nok ikke hadde kommet til å bruke de så mye, så de fikk ikke være med hjem i dag. 

Kisses <3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar