4. juni 2011

Norge?

I dag er det kjempe deilig vær, så det er jo en helt perfekt måte å starte sommerferien på. Jeg er nettopp kommet hjem fra en god treningsøkt (hadde en del å ta igjen etter en slapp uke med eksamenslesing!), så det er alt jeg har gjort så langt i dag, men utover kvelden kan det se ut som om det blir grilling og til slutt finne et sted å se fotball kamp med noen av guttene. I kveld spiller jo Norge mot Portugal, for de som ikke har fått med seg det. Det er tross alt litt spennende når Norge faktisk har en liten mulighet til å komme med i EM. 

Apropo fotball, så er jeg blitt ganske god i foosball gjennom frivillig-jobben min - og siden jeg alltid har likt Barbie, syntes jeg denne var skikkelig kul da jeg kom over disse bildene på nettet. 


Ikke bare er den feminin og rosa, men barbie-spillerene er forskjellige i motsetning til vanlige foosballbord hvor alle spillerne er helt like. 


Kisses <3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar