2. apr. 2011

4. April

Den 4. April har jeg trent på treningssenteret evo 5 dager i uken, i 6 måneder. (Med unntak av to uker hvor jeg ble nektet å trene av tannlegen min :P ) Jeg har alltid mislikt å trene, så jeg hadde aldri trodd at jeg kom til å holde meg til et sånt treningsprogram. Jeg synes ikke lenger det er like ille å dra og trene, men jeg fremdeles ingen stor fan heller hehe. Det som funket for meg, var at jeg bestemte meg for å bare ta de øvelsene jeg likte til å starte med, uten å presse meg til noe jeg ikke ville.

Siden det tar opp ganske mye tid å trene 5 dager i uken vurderer jeg nå å kutte ned til 4 dager i uken, men er det mulig å oppnå en bikinikropp som Victoria's secret modellen Marisa Miller, til sommeren med kun 4 dager?



Om et slik resultet skulle være realistisk burde jeg vel egentlig øke det til 10 dager i uken?  :P

Det aller største problemet mitt er at jeg ikke klarer både å trene og å spise sundt. Jeg er litt enten eller. Jeg kan holde meg til en av delene, men å måtte gjennomføre begge deler virker så krevende hehe.. Noen som har tips til hvordan dette lar seg gjennomføre uten å miste motivasjonen helt? 

Hugs & Kisses <3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar