23. apr. 2011

Cubus kopierer Halston Heritage

Er du som meg en av de som blir inspirert av Sarah Jessica Parker sin rollefigur i Sex and the City når det kommer til mote? Det er det i hvert fall mange som blir :) Carry Bradshaw er som kjent for veldig mange blitt et moteikon verden over. I Sex and the City 2 var Halston Heritage et av merkene som gikk igjen flere ganger. 



Denne hvite Halston Heritage kjolen ble en stor hit i fjor, og jeg gikk selv til innkjøp av en rimelig kjole fra pieces som lignet. 






Det var som sakt også flere andre kjoler fra dette merket i filmen og i fjor ønsket jeg meg veldig denne blå.




Da jeg var i Sverige oppdaget jeg at Cubus nå har kommet med en etterligning, så den kan være et tips til de av dere som liker stilen. Kjolen satt ikke så fint på meg som jeg hadde håpet på, men kanskje noen av dere er heldige og kler den bedre ;) 


(Dette er kopien fra Cubus)

Kisses <3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar