12. apr. 2011

Første dag i ny jobb :O

Hei og hopp :) 

I dag hadde jeg opplæring i ny jobb, og i morgen blir det første dagen jeg skal få prøve meg ute i praksis... Noe jeg skal innrømme å synes er litt skummelt, ettersom jobben hovedsaklig går ut på å stoppe tilfeldige forbipaserende på gaten - så håper noen er med på å krysse fingrene for meg i morgen. X.

Nå som våren er kommet og det er shopping-sesong, var det virkelig på tide at jeg fikk meg en jobb ved siden av studiene. Jeg aner egentlig ikke hvordan jeg har kommet meg igjennom høsten og vinteren uten ekstra inntekter ved siden av studielånet. Det eneste jeg vet er at sparekontoen har minsket betraktlig! Så får vi se om bloggen blir mer spennende når jeg kanskje endelig vil ha mulighet til å handle litt mer ;) 


Jeg ønsker dere alle en stålende dag i morgen og lykke til med eventuelle utfordringer dere skulle ha! 

Kisses <3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar