3. okt. 2011

Confused



De siste ukene har det vært som om alt surrer rundt i hodet mitt uten å finne ut hvilken plass det skal feste seg. Jeg føler at jeg kan kjenne at ting beveger seg der inne. Et eller annet vrir seg med innsiden ut, snur seg opp ned og går fra side til side - som om jeg har en innebygd berg og dalbane. Jeg forstår ingenting. Ingenting står i sammenheng til noe annet for tiden. Om det går ann å si det sånn? Jeg vet ikke om det gir noen mening?.. men det er vel det som egentlig er problemet. Jeg går bare rundt å føler meg forvirret. Svimmel. Jeg lever et ganske enkelt liv, så da forstår jeg ikke hvorfor helt enkle ting skal være så innviklet og komplisert. Det er så mange regler, andre mennesker og forventninger å forholde seg til. 


Kisses <3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar