2. okt. 2011

å reise eller ikke reise



Nå er tiden egentlig kommet for et innlegg om hvor mye jeg gleder meg til å rise til Hellas om noen dager, men på grunn av alt som foregår i Hellas for tiden er det ikke sikkert jeg får reist! Det å komme seg til Athen er ikke noe problem, men det og komme seg videre derfra og ut til en av øyene begynner å se ganske håpløst ut. De første dagene jeg egentlig skal være der er det nemlig meldt transportstreik. Det vil si at det verken er mulig å ta båt eller fly over til den øyen jeg skal til. Siden både taxier, tog og busser også streiker er det ikke en gang mulig å komme seg ned til havnen hvor båtene egentlig skulle gått dersom de ikke streiket. Derfor ser det ut som om jeg kanskje må bli hjemme. Jeg som hadde gledet meg sånn til å spise tzatsiki, gresk salat og all den andre gode maten. 




Kisses <3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar