13. okt. 2011

Noen drømmer om ditt liv!

I dag har jeg sittet å skrevet på en prosjektoppgave til skolen igjen, så om du har lest litt på siden tidligere forstår du sikkert at jeg nå kommer til å fortelle om alt det "nyttige" jeg kom på å gjøre i stedet. Ja det er riktig! ..rent bortsett fra at det denne gangen faktisk er noe ordentlig jeg har dervet med i stedet for oppgaven. Det er egentlig ikke i stedet for oppgaven en gang, for jeg har fått skrevet litt også. Jeg har nemlig startet en beskjeden innsamling til Afrikas Horn. For å lese mer om dette, eller til og med kanskje bidra med en 50 lapp eller noe kan du gå inn på Noen drømmer om ditt liv! Og går du inn må du gjerne trykke liker på facebook, sånn at andre også kan få vite om disse innsamlingene.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar