24. mai 2011

Captain Jack Sparrow & co

Mandager er som oftest ganske tunge.. På igjen med jobb og trening er ikke alltid like gøy, så for å endre litt på det dro Henriette og jeg på kino for å se "Pirates of the Caribbean (4) - On Strangers Tides". 
<3 Captain Jack Sparrow <3 
Jeg er kjempe glad i Pirates of the Caribbean filmene, og 3D-film i sal 1 på colosseum er heller ikke så ille at det gjør noe ;) Perfekt medisin mot en grå start på uken! 
Allerede i løpet av de første 20 secundene av filmen hadde to jenter som satt ved siden av meg rukket å skrike ut to ganger. Jeg var ganske spent på hvordan vi skulle holde ut med dem i to og en halv time, men etter et par "hint" roet de seg heldigvis litt ned. Gøy var det allikevel da det var Henriettes tur til å være redd for havfruene :P Anywho.. jeg hadde helt glemt at en av mine favoritt modeller - Gemma Ward - skulle være med i filmen, så da jeg så henne kom jeg på en idé til et innlegg som jeg nok kommer til å lage en av de nermeste dagene.
- Tusen takk for gavekortet/en fin kinopplevelse Marita <3

Jeg vet jeg har lagt ut denne før, men man kan vel aldri få nok av Captain Jack Sparrow?


Kisses <3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar