8. mai 2011

Tattoo-inspiration

Jeg har følelsen av at det ofte er sånn at man enten liker tattooveringer eller ikke - jeg er i så fall en av de som liker det! Jeg liker så klart ikke alt, men mye. Når det kommer til meg selv ser det ikke ut til at jeg er like sikker. Jeg går frem og tilbake hele tiden, men når det er snakk om tattooveringer er det kanskje like geit å bruke litt tid på å bestemme seg? De går jo ikke akkurat bort med bleking eller sminkefjerner. Jeg er egentlig ikke så redd for å angre på valget, men tenker mer på at jeg har lyst til å kunne gå med kjole for eksempel i en foretningsmiddag, bryllup eller begravelse uten at den skal ødelegge for kjolen. For utenom det vet jeg jo egentlig sånn halvveis hva det er jeg vil ta..  but that's a secret  ;)

























Kisses <3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar