29. mai 2011

Kark

Nå var det godt å være hjemme en liten tur igjen med tilgang til internett. Det er vel egentlig litt skremmende hvor hjelpesløs man kan føle seg uten internett. Jeg hadde med meg MacBooken opp til mamma og tok meg selv i flere ganger å skru den på. Ikke vet jeg om dette var i håp om at det pluselig skulle ha dukket opp et trådløst nettverk eller ikke, men jeg klarte i hvert fall fint å kaste bort mye tid med bare å titte igjennom alt jeg hadde liggende i systemet. I tillegg klarte jeg faktisk å utvikle en ny interesse for MacBooks program GarageBand, ikke det at det kom så mye produktivt ut av det heller må jeg si. Det har i hvert fall blitt satt av mye tid til småspising og pauser i lesingen så langt. I går fikke jeg vite at onkelen og tanten min hadde fått seg en liten valp, så da måtte jeg selvfølgelig ta en liten tur ut til spikkestad for å besøke dem.



La meg introdusere dere for lille Kark..

Han er en blanding av masse rart,
 men de rasene jeg kommer på akkurat nå er schaefer,
border collie, puddel, engelsk setter 
og litt andre ting..   

 Etter en stund med leking ble han litt trøtt og sovnet.. <3



Etter å ha besøkt han fikk jeg så klart bare enda mer lyst på hund selv..



Kisses <3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar