25. mai 2011

Gifts from New York

I går hadde jeg tenkt å lage et innlegg på morgenen (siden jeg var opptatt resten av dagen), men plutselig ringte mamma for å fortelle at hun satt på flytoget. Jeg som egentlig trodde hun skulle komme hjem i dag, hadde plutselig mye dårligere tid på morgenen en jeg hadde regnet med. Jeg tok på meg klær i full fart og kom meg ut av døren uten sminke for å møte mamma på trikken, sånn at jeg kunne hjelpe henne med å bære trillebagene opp i leiligheten hennes. De var litt tunge, men det gjør jo ikke mye når det var så mye fint til meg i de :)  
Jeg har ikke fått tatt bilder av alt - i hvert fall ikke enda - men her er litt av alt det fine jeg fikk. 



Jeg sliter ut minst to par converse hver sommer, så dette var perfect - for nå har jeg 3 (og 1/2), og spesielt fordi det var mørkeblå jeg ønsket meg nå :) 
  



Denne gangen husket mamma å kjøpe med pop•tarts - nam nam :) 
Jeg fikk også mye annet fint, blant annet en svart og litt rosa regn-/vind-jakke, en svart treningstights fra nike, en hvit treningsBH fra nike, og flere topper fra Victoria's Secret, så jeg får se om det ikke blir et annet innlegg med flere bilder en annen dag også.

Tuuusen tuusen takk mamma!!

Kisses <3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar