17. mai 2011

Hipp hipp hurra!



Nå er det snart tid for å komme seg opp av sengen, lakke neglene, finne frem fin-klærene og komme seg  avsted til de planene man måtte ha for den store dagen. Ikke alle er i like god form etter en sen 16. mai, men de fleste kommer seg opp alikevel og ut for å feire Norge uansett vær. Dagen skal feires. Hipp hipp hurra! Selv har jeg aldri vært særlig opptatt av hvordan jeg skal feire 17. mai, men jeg synes det å kle seg opp i bunad og gå ut for å veive med flagget til barnetoget (med alle barna som venter spendt på å få se kongefamilien) er en flott tradisjon. 
Akkurat nå klarer jeg ikke helt å kjenne på stemningen her jeg ligger i sengen uten å få sove, men opp skal jeg om noen timer.. hmm hva skal jeg ha på meg mon tro? Det kommer nok til å bli krevende å komme meg opp om noen timer, men vi får se - kanskje er jeg så flink at jeg husker kamera og kan legge ut noen ordentlige bilder for en gangs skyld. 

Gratulerer med dagen til alle dere som leser! Jeg håper dere får en strålende feiring uansett vær ;) 


Kisses <3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar